Uw Factuur

GOEDLACHS Mondhygiënistenpraktijk Twente heeft haar facturatie uitbesteed aan Infomedics


Infomedics verzorgt de complete facturering voor uw zorgverlener. Dat betekent dat zij niet alleen facturen versturen en innen, maar ook declaraties indienen bij de diverse zorgverzekeraars. Wel zo makkelijk! Hierdoor kan GOEDLACHS Mondhygiënistenpraktijk Twente zich zorgeloos richten op het uitvoeren van haar praktijkwerkzaamheden en de zorg van uw gebit. 

Wij geven aan Infomedics door welke verrichtingen er zijn uitgevoerd en u ontvangt hierop een factuur. Wij verzoeken u de nota te betalen aan Infomedics. Op de nota staan alle betaalgegevens.

Het facturatietraject via Infomedics is zo vriendelijk mogelijk ingericht. Indien u bijvoorbeeld het factuurbedrag niet in een keer kan betalen, dan biedt Infomedics een betalingsregeling via https://www.infomedics.nl/zorgconsument/betalingsregeling-aanvragen aan. Ook kunt u (tijdelijk) uitstel van betaling aanvragen. Als de factuur onverhoopt toch niet op tijd wordt betaald en er is sprake van een incasso- of deurwaarderstraject dan zal dat op een sociaal verantwoorde manier gaan. Infomedics is aan gesloten bij Schuldenknooppunt. U krijgt dus ruim de tijd om de factuur te voldoen en wordt altijd netjes en correct behandeld.

U kunt chatten, een e-mail sturen of bellen. De contactgegevens van Infomedics vindt u hier: https://www.infomedics.nl/zorgconsument/contact.

Klachtenregeling

Bij Goedlachs doen wij ons uiterste best om jou op hoog niveau te behandelen met veel aandacht voor jou als patiënt. Mocht het desondanks voorkomen dat je ergens niet tevreden bent over onze dienstverlening dan willen wij graag met jou in gesprek om tot een gezamenlijke oplossing te komen. Mochten we daar samen niet uitkomen dan is het goed om te weten dat GOEDLACHS is aangesloten bij de klachtenregeling van de NVM-mondhygiënisten en de Stichting Geschilleninstantie mondzorg.